Tinkama patalpų temperatūra gali pagerinti tiek produktyvumą, tiek bendrą savijautos pagerėjimą bei komfortą. Todėl natūralu, kad reaguodama į šiuos kriterijus – Švietimo, mokslo ir sporto ministerija skyrė mikroklimato gerinimo ugdymo įstaigose finansavimą ir kompensavo oro kondicionierių įsigijimą ir montavimą.
UAB „City-Line LT“ efektyviai sureagavo į organizuojamą viešąjį konkursą ir pasiūlė ne vienai ugdymo įstaigai savo įrangą bei montavimo paslaugas. Apie jas kalbamės su Vilniaus Simono Daukanto gimnazijos direktoriaus pavaduotoju ūkiui Rimantu Kynu.
Svarbiausia – greitis
Nors šiuo metu už lango yra gana vėsu, tačiau ugdymo įstaigos siekė kuo efektyviau gauti
Sistema šioje mokykloje buvo montuojama pavasarį, tad reikėjo lanksčios reakcijos, kad abiturientai galėtų saugiai ir tinkamo mikroklimato patalpose laikyti brandos egzaminus. Siekdami geriausio rezultato komandos specialistai dirbo ne tik darbo dienomis, tačiau ir savaitgaliais. Tai padėjo pasiekti ne tik greitą, tačiau ir kokybišką rezultatą, kuriuo šiuo metu gali džiaugtis minėtos mokyklos darbuotojai bei mokiniai.
Karštas mikroklimatas – blogina produktyvumą
Atlikti įvairūs tyrimai, kuriuose pabrėžiama ne tik šalto, tačiau ir karšto oro neigiama įtaka
Įrangos pasirinkimo ir montavimo darbus stebintis bei rezultatu besidžiaugiantis mokyklos pavaduotojas ūkiui pastebi, kad: „Oro kondicionieriai, manau, prisidėjo prie geresnio mikroklimato sukūrimo. Karštomis mokslo metų dienomis mokiniai ir mokytojai palankiai vertino didesnį komfortą patalpose“. Galiausiai, nebereikia atidaryti langų, kaip buvo daroma (ir dažnai daroma kitose mokyklose iki šiol). Toks vėsinimo būdas yra nenašus, kadangi į patalpas patenka nešvarus oras su CO2 dalelėmis.
Oro kondicionieriai – ne tik vėsinimui, tačiau ir šildymui
Nors mokykloje, kurioje buvo sumontuota sistema, ji buvo naudojama tik vėsinimui, tačiau rinkoje labai populiarūs oro kondicionieriai, kurie tarnauja ir kaip oro šildytuvai. Tam ypač rekomenduojami Cooper&Hunter šilumos siurbliai, kurie rūpinasi patalpų mikroklimatu ištisus metus, o ne tik vasaromis. Tereikia nustatyti reikalingas programas ir mėgautis komfortabiliu gyvenimu bei dėl nieko nesukti galvos.
Ir pabaigai paklausus, ar mūsų įmonę mokykla rekomenduotų kaip patikimus tobulo mikroklimato kūrėjus – atsakymas, žinoma, nudžiugino: „Jau rekomendavome ir rekomenduosime“.